Allt är klart!

Då var redovisningarna klara. Hade ju både i svenska och matte. Det gick jättebra. Så nu är svenska A helt klart och matte B har jag ett prov i på onsdag. Sen är det över. Gud vad  skönt.

Vi ska snart ha lunch. Vi fick sluta tidigare från matten så vi har lite extra lång lunch. Sen är det idrott. Vi ska ha salen helt för oss själva för de andra klassera har ingen idrott. Vi får hoppas att Ulrika lyssnade på mitt förslag om att vi skulle ha frittval. Som på mellanstadiet, hihi. Då ska jag hänga i ringarna. Det var såååå länge sen.

Ikväll ska jag iväg och döma en match i lillån. Lite extra pengar i plånboken tackar man ju inte nej till. Skriver kanske någonting innan dess, annars blir det nog lite efter iaf. Ha det bra tills dess! <3

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0