Bakis lördag

Dagen igår blev så lyckad. Matchen jag dömde gick jättebra och jag fick t.o.m. ge en utvisning. En lite lam utvisning, men ändå. Utvisning som utvisning.

Förfesten hemma hos mig blev snabbt avklarad. De kom så pass sent att vi var tvugna att åka på en gång nästan. Men vi lyckades missa bussen, så Fredrik var snäll och skjutsa in oss. Mycket snällt. Kvällen blev suverän och det kommer bli Klaras snart igen, helt klart!

Kom hem vid 2 tiden och var visst inte så smidig då enligt mamma och Fredrik. Jag själv tyckte jag var så otroligt smidig, men tydligen inte, haha. Hade väl inte riktigt koll. Men kul hade jag ;)

Gå upp i morse gick väldigt segt. Skulle upp och träna småttingarna hade jag bestämt mig för. Men jag vet inte om jag gjorde så mycket nytta. Men jag var där iaf, och det visar mitt intresse. Så jag är stolt över mig själv.

Ska snart iväg igen. Döma match i navet ihop med Pernilla. Skönt att det är med henne för jag orkar inte döma med någon annan idag. Gjorde det igår och det gick ju bra, men det krävs dubbel ansträngning. Men man lär sig ju mycket på det också. Men nej, inte idag.

Så det är vad som står på schemat för idag. Sen blir det bara ta det lugnt och sova mkt. Kanske plugga lite också. Har två engelskauppgifter som jag nu faktiskt fattar hur jag ska göra.  Tack Ullis! Tur vi har dig, du har koll. På nästan allt. ;)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0