Catfight

Blev väckt av min kisskatt imorse klockan 5. Hennes nya hobby verkar vara att väcka mig till den stank som medförs vid hennes kissbehov. Jag blev så arg så jag tog med mitt täcke och mina kuddar ut i soffan och la mig där istället. Jag orkade inte ta tag i det då. Det gjorde jag istället när jag gick upp vid 06:45 efter att ha fått sovit i några minuter extra. Men hon har kissat på min matta, så jag måste slänga ut den. Det luktar fortfarande -.- Tur för henne att jag inte skulle spara den.

Har varit en lång dag i skolan idag, men jag har ändå varit på ganska bra humör. För att vara så trött iaf, haha. Vissa kan jag inte låta bli att bli irriterad på, och vissa gör mig så glad så jag vet inte hur jag klarade mig utan er förut. Ni är helt fantastiska. Älskar min klass!

Det enda positiva med Smulans kisseri i mitt rum är väl att jag nu känner att jag måste städa mitt rum. Har bestämt mig för att göra ett rejält röj. Ska t.o.m. skura golvet alltså! Det ska inte finnas ett spår av hennes äckliga kiss kvar. Kanske det kommer hjälpa mig att få henne sluta kissa så mkt. Vi får se. Vi har en allvarlig fight, och jag kommer att vinna!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Haha jag trivs med mitt schema typ :P lite drygt att börja när alla slutar dock xD HAHA. Så, Icke byta (A) ;) haha.

2009-01-19 @ 17:39:07
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0