Dags för observation

Jag som trodde att matchen idag skulle bli en lugn och skön match efter att ha sett att lagen jag skulle döma låg bland de sista lagen i serien. Men icke sa nicke. Tjejerna skötte sig suveränt, men kanske inte jag. Vi hade en kille från innebandyförbundet som observerade oss och jag kan säga att var så jäkla nervös så det går inte att beskriva. Men det gick väl bra iaf. Han sa att vi var jätteduktiga för att bara ha dömt i ett halvår. Så det kändes ju bra. Har lite saker vi behöver tänka på för att det ska vara underlättande. Så det är bara att jobba på det.

Är så himla trött just nu så jag kommer nog somna ganska så snart. Ska ta och duscha nu så jag har det gjort. Det blev riktigt svettigt och döma idag. Man sprang en hel del eftersom lagen spelade lite vollyboll innebandy, fram och tillbaka, fram och tillbaka. Men det är bra att vi får jobba ;)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0