Den långa torsdagen

Dagen började med en liten sovmorgon. Tog bussen till skolan och träffade då på klassen som jag praktiserade hos förra praktiken. De är så himla söta. De känns som mina små barn, fast jag bara praktiserade med de i 5 veckor. För mer än ett år sen dessutom. Men ändå. Det är nått speciellt med dom!

Skoldagen på torsdagar känns alltid som en evighet. Förmiddagen är så tråkig så att hjärtat knappt vill fortsätta slå. Har två så otroligt tråkiga lärare så klockarna stannar. Men eftermiddagen är mkt bättre. Två helsköna lärare som man alltid skrattar ihop med. Tur det eftersom jag slutar 16:20 på torsdagar.

Direkt från skolan och hem. Får inte distraheras av hindersmässan, då kommer man aldrig hem. Men var otroligt trött också så jag hade inte orkat stanna kvar. Så har jag jätteont i en fot. Har trott att det varit pga mina nya skor. Men jag börjar tvivla nu eftersom jag inte använt de på två dagar nu. Vi får väl se hur det går.

Imorgon blir det en jätterolig dag. Först svenska där vi har eget arbete. Ett lite större arbete som ska likna projektarbetet, vilket jag tkr är jättekul, men jag verkar vara ensam om att tycka det. Sen ska vi leka med våra gäster från Frankrike och Italien. Det kan ju bli spännande, haha. Alla säger att de är jättedåliga på engelska. Vi får väl använda kroppspråket. Efter lunchen sen ska vi iväg till vinterstadion och åka skridskor. Jag längtar!

Måste skynda mig hem sen eftersom jag ska döma en match. Lite nervös eftersom jag ska döma med en person jag aldrig träffat förut. Men det ska nog gå bra. Det brukar det göra. Sen blir det snabbt hem igen för att fixa sig för krogpermiären. Så blir det självklart lite förfest hemma hos E. Vilken dag. Den kommer bli toppen. Får nog ta och gå och lägga mig tidigt så det blir imorgon snabbt :)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0