Domar-time

Ska snart sticka iväg till lillån och döma lite. Ska bli kul att komma igång igen efter ett uppehåll nu. Hoppas det går bra bara. Men det tror jag nog. De är ju duktiga de här tjejerna. De går ju ändå i 8:an. Ett år yngre än min kära bror.

Skoldagen idag har varit så himla rolig. Jag har varit på topp och skrattat så jag fått ont i magen. Tyvärr fick jag ont i huvudet på idrotten, men det är borta nu efter en ipren. Men är fortfarnade trött, och väldigt lättroad, haha. Vi får hoppas jag kan hålla mig samman på matchen nu. Men det ska nog gå bra. Pernilla och jag har en del att prata om. Mycket att ta igen. Var länge sen vi sågs nu!

Matcher imorgon med småttingarna i Lindesberg. Ska bli riktigt kul. Var för länge sen jag var med de och spelade match nu. Ska bli kul och se hur de bär sig åt nu. De utvecklas du så enormt. Så underbart och se. Och vet att det är ens förtjänst att de just utvecklas. Sånn härlig känsla alltså. Kan leva på den!

Men nu, dags att samla ihop sig och börja tänka innebandy. Inga trötta ögon nu inte. Pigg pigg pigg! Man kan ju försöka pigga upp sig iaf, haha.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0