Du är vad hat innebär!

Jag känner att jag behöver avreagera mig lite. Lätta lite på trycket på hjärnan. För just nu är jag så förbannad så jag vet inte vad. Det finns en människa på denna jord, som egentligen inte ens är värd denna uppmärksamhet, men på nått vänster ändå lyckas få den. Hennes meningen med livet verkar vara att förstöra alla andras liv, bara för att hon själv är så otroligt misslyckad. Jag tror inte hon vet hur otroligt mycket hon sårar folk. Men skulle man berätta det för henne skulle hon nog tyvärr bara bli nöjd. Hon är elakheten själv och verkar tycka om det. Hur kan man leva med sig själv när man är sådär? Jag kan verkligen inte förstå. Jag har aldrig tyckt om att använda ordet hat, men den här personen har fått mig att förstå precis vad hat innebär.

Jag hatar dig!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag instämmer på det du har skrivit. Det är inte alls roligt och desutom är det bara löjligt och hålla på så!

2009-01-05 @ 21:57:45
Postat av: Anna

Sanningens ord for today!

2009-01-06 @ 00:26:47
URL: http://annarocks.blogg.se/
Postat av: alexandra

jag håller med i allt du har skrivit,

2009-01-06 @ 02:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0