En dag som inte blev som den skulle

Idag blev det inte alls som jag hade tänkt. Jag gick upp vid 9 för att gå till samlingen för att åka iväg med grabbarna till deras matcher. Men när jag kommer dit rasar min plan. Jag blir istället kidnappad av Natalie, Malin och Linnéa i min klass som redan har sagt till att jag inte ska med grabbarna till deras matcher. Jag blev helt chockad och nästan lite besviken för jag hade sett fram emot att åka med de till matcherna. Men förstod väl att de hade hittat på nått som också skulle bli kul. Så här har vi det när man fyller år, hahaha.

Jag fick gå hem och byta om och sen var det vidare mot stan. Vi började med att fika för att de hade bokat en tid till det andra vi skulle göra och det var ett tag kvar tills dess. Så vi fikade. Då fick jag även en lite mindre present som jag kan berätta mer om någon annan gång. Man måste se den för att mer förstå. Dessutom är det ett litet internskämt så jag vet inte om ni kommer tycka det är så roligt. Men iaf.

När fikandet var över var det dags att gå vidare, med ögonbindel. Det blev en tripp runt nästan hela stan och vi stötte på några st som vi kände igen. Jag såg ju ingenting så mig var det väl inte så pinsamt för, haha. Jag lyckades lista ut vart vi var några ggr med hjälp av ljud från miljön runt omkring och andra små saker. Man känner ju sin stad, haha. Tillslut hamnade vi på Strike. Vi skulle bowla. Vi hade verkligen jättekul och jag var sämst som jag hade anat, HAHA. Men jag kom bara näst sist.

Sen började ju såklart magen säga sitt, så det blev lite McD på slutet där vi satt och prata om allt mellan himmel och jord.

Har haft en jättebra dag. Tack tjejer! Ni är underbara, haha. Och överraskning blev det ju, helt klart. Då kan jag hålla mig lugn nästa vecka, hahaha.

Ja det var min dag hittills. Får vi se vad den mer kan tänkas bjuda på.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

va roligt att du tyckte om dagen endå, haha :D du är också underbar din lilla sötis :) men du har ju en överraskning kvar till nästa vecka... presenten får du ju inte glömma, hihi <33

2009-01-12 @ 18:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0