En vanlig torsdag

Har väl inte hänt nått speciellt idag faktiskt. En vanlig tråkig torsdag helt enkelt. Hade en håltimma direkt efter lunchen så vi satt och snacka skit. Det var meningen att vi skulle plugga, men det gick inge vidare. För mycket tankar.

Har en rejäl sovmorgon imorgon. Börjar inte förrän kl 12:40. Skulle egentligen ha håltimma från 10:30 till 12:40, men jag frågade min snälla svenskalärare (som jag fick mvg av) om jag kunde få jobba hemma istället, och det gick bra. Så härlig sovmorgon imorgon då. Skönt, för det behövs verkligen!

Borde kanske plugga lite. Min läxhög bara växer och växer. Känns inte som den minskar alls. Men jag är så trött så jag vet inte om jag orkar. Får plugga lite lätt bara. Prio ett får vara provet på onsdag i pedagogiskt ledarskap. Så får det bli.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0