En vrickad match

Då var jag hemma igen. Pust och stön, vilken match. Tjejerna var fullkomligt galna. Vet inte vad det tog åt dem. Fanns inte en stund av trötthet hos mig. Det hann jag inte med riktigt. Det var koncentrerat från början till slut. De lyckades med att ha av klubbor, häva över varandra över sargen, skada varandra i största allmänhet och vara riktigt uppkäftiga mot varandra. Som pricken över i:et så började även publiken för det ena laget att skrika och ha sig. Vad vi än blåste för så var det nått vi gjorde som var fel. Tillslut fick jag nog och blåste av spelet och sa åt de att om de inte lägger av med det där så åker de ut. Det blev väldigt tyst efter det kan jag säga, haha. Fick beröm efteråt av tränarna att det var bra gjort att jag sa åt de och att det egentligen inte ska behövas. Men det finns ju idioter till allt nu för tiden. Fick dessutom lite extra betalt. Det var dock för att de inte hade någon växel, men han påstod att det var för att vi hade varit så duktiga. Andra lagets ledare frågade också om vi hade hållit på länge. Sånt blir man glad över. Hon tyckte vi var väldigt duktiga och gjorde allt mycket bra. Alltid kul och höra. Vi är ju där för de så.

Imorgon blir det byta om till tränare. Då är det matcher i Lindesberg. Har fått jättemkt sjukanmälningar, så vi blir en tunn liga. Men det får fungera ändå. Det löser sig. Det blir mkt mer match för grabbarna iaf, haha. Så kan man ju se det. Och det kommer nog inte vara några som helst problem att få de i sängs på kvällen heller. Alla föräldrar blir överlyckliga, haha. Så det är bara ladda om på nytt igen. Samla krafter och få på sig tränarrollen. Det gäller att hänga med i svängarna.

Ska snart ta och duscha. Har lite tjejsnack som måste pratas färdigt först. Sen blir det dusch och vidare mot sängen. Gud så skönt!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, good job Anna :) <3

2009-01-10 @ 15:32:39
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0