Födelsedagen

Har haft en underbar födelsedag idag! Just nu är klockan 00:39 och jag kanske skulle ligga och sova sött på min lilla kudde, nej icke. Sitter istället vid min nya fina laptop och skriver till er :D

Har fått hur mkt bra presenter som helst. Har två helt klara favoriter, men allt va självklart bra! Fick ju som sagt min laptop och något som jag nästan hade listat ut innan men vågade inte hoppas. Jag ska  till Gbg och se när Shirley deltar i melodifestivalen den 7 februari :D Ni kan ju ana hur mkt jag skrek när jag kom på vad det var egentligen, haha. Så otroligt glad, lyckligaste i världen!

Är bara stolt att jag lyckats skriva det här inlägget med nya datorn, så lägga in bilder får bli imorgon. Har några få. Kanske kan få bilderna som Natalie tog på mig när vi åkte skridskor i eftermiddags också.

Dags att sova nu.

Måste avsluta med ett litet rim jag kom på tidigare som jag inte kan motstå att dela med mig av:

Födelsedag i all ära
firades med alla nära och kära!


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0