Första dagen som 18-åring

Vaknade rätt så sent idag. Kom upp någon gång vid 11 och gjorde mig i ordning lite snabbt för att sen åka iväg med mamma och Fredrik till Marieberg och IKEA. Köpte en klänning på Indiska, det var allt. Så ja, inte direkt några stora händelser, haha. På IKEA tittade vi runt lite för att få mer insperation till nya inredningen till rummet. Det fick jag också, så nu ska det mätas och röjas så vi kan komma igång så snart som möjligt.

Har inte gjort så mkt mer på min första dag som 18-åring. Sitter nu här med min nya dator och är så stolt. Börjar förstå mig på den ganska bra, haha. Sen är det ju det där med att ladda över allt man vill ha från gamla datorn till den här. Sen vad man ska spara och inte spara, haha. Men det får bli ett senare problem. Nu ska jag bara sitta här och vara stolt en stund.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0