Funderingar på löshår

Jag har börjat fundera på att skaffa löshår. Men jag ska vara ärlig och säga att jag inte har en susning om något i löshårets värld. Har gjort lite efterforskning nu, men vet fortfarande inte vad som är bäst. Alla verkar tycka olika och de skriver hela tiden "det är upp till dig vad du tycker". Men om man inte vet vad man tycker då? Någon som har lust att dela med sig av sina kunskaper?

Vilken metod är bäst för mitt tunna blonda hår och hur länge kan jag ha det i?

Vart ska jag köpa det och hur mycket kostar det?

Är det svårt att sköta och hur ska jag sköta det?


Det är bara några frågor jag har. Någon som har lust och hjälpa mig i denna djungel av löshår? Vore evigt tacksam!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: jo jag hoppas verkligen Shirley går vidare till finalen :P det borde hon göra.. Fast de finns ju flera bra som kan ha en chans där.. Som Alcazar, Marie Serneholt och Nina kanske.. och sen finns ju även Scotts där :S HAHA.



Men vi får fan rösta som fan på henne, hon SKA till finalen :D <3

2009-01-12 @ 20:22:11
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej vännen! Fick syn på löshårs-rubriken när jag var här innen (är här(?))ville bara avråda dig ifrån löshår, visst det är fint men det är nog inte så bra för håret! Och om du ska skaffa så köp med klämmor och inte sånt som du limmar, det är inte bra för håret! Du kan köpa det i en hårstudio (är inte så insatt i Örebros shopingcenter) men det brukar finnas i lite mer hår- och slylinginriktade affärer och det finns i olika prisklasser, köp inte för glansigt bara, ser väldigt plastigt ut om du inte har väldigt glansigt hår själv. Det kan kosta mellan ca 200 och 500, jätteolika.

Om du köper löshår så ska du nog inte ha i det mer än "nödvändigt". Hur du ska sköta det har jag ingen aning om, har ju aldrig haft löshår själv. Men om du köper riktigt hår (vet inte hur många som gör det längre) så ska du ju tvätta det regelbundet och om det är oäkta så bör du väl tvätta det ibland iaf. Hoppas att jag kunde hjälpa dig! <3 Men som jag sa innan så tycker jag inte att du ska använda det, du har jättefint hår Anna! Försök håll dig så äkta som möjligt, du är redan perfekt som du är!! <3

Älskar dig!

2009-01-15 @ 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0