I väntan på teckenspråket

Sitter i skolan just nu. Har publik under mitt bloggande, haha. Tre små hökar vid namn Linnéa, Malin och Josefin. Natalie har precis sprungit till bussen för att åka till sin arabiska. Vi andra har ju lite mer flyt och har våra lektioner på skolan ;)

Väntar på att ha teckenspråk. Var jättelänge sen nu. Lite pirrigt. Man har ju ingen aning om ifall man kommer ihåg allt eller inte. Och hon var lite små sura på oss redan innan för att vi glömmer så mkt, hehe. Men men, det går nog bra. 

Har ringt och avbokat min körlektion idag också. Hon hade ingen mer lektion den här veckan, men har ju en nästa vecka. Då ska jag även boka på lite fler. 

Gud vad okoncenterad man känner sig på att skriva när man helt plötsligt har publik. Jag tror jag slutar skriva nu innan jag häver ur mig nått dumt. 

Pusshej!  


Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Hahaha visst har jag :P men det finns inte så mycket mer att göra här i Viken. Föremot att jag inte har några vänner jag umgås med här, isf är det dem i skolan som jag umgås med när jag är där :) haha. ;D

2009-01-12 @ 18:12:21
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Jag vet inte ja, de är också sånna som spenderar mkt tid i skolan och på plugget. Och vissa är en aning äldre än mig :P haha.



Hahaha okeej, med dina tider, så hade jag nog ganska okeja tider :P haha. men de är skönt med sånt "schema" jag har ialf :P men de känns som torsdan blir jobbig, för jag gillar inte läraren så mkt i desktop och info layout-kursen :/. HAHA.

2009-01-12 @ 20:19:18
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0