Jag saknar dig

Helt plötsligt känner jag en sånn där otrolig saknad. Ni vet sådär så man inte riktigt vet vad man ska ta sig till. Man har lust och göra nått åt det, men det går liksom inte. Jag har sånna perioder ibland och just nu började en.


Shirley, jag saknar dig enormt mkt just nu! Du är en fantastisk människa och du förgyller hela mitt liv. Tror jag aldrig blivit så uppskattad någonsin som jag är idag. Det lilla du gör blir så stort, det vet du. Tack för att du finns <3 Och tack för att du är du <3

Jag saknar dig!
 

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Ped.ledarskap är en sjuktkul kurs :D Okeej naaw :P jag har redan läst den, läste den förra terminen, men blev inte nöjd med betyget så tänkte plugga upp de, om jag får ha kursen för csn xD HAHA ;D



Och ang. detta inlägg... Jag förstår precis hur du känner dig. Jag har mina dem där stunderna också. När man skulle kunna göra vad som helst för att träffa den personen. De är sjukt ju!!! <3



2009-01-10 @ 22:36:26
URL: http://cardil.blogg.se/
Postat av: Carro

Sv: Aha okeej :) Men bra att du tycker kursen är kul iallafall :)



Naaaw... Men ja, det är något speciellt med vissa människor, hihi. Men den där saknaden kan vara grymt jobbig att bära på, speciellt när den blir så stooor :/. <3

2009-01-11 @ 00:50:12
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0