Ny inredning

Så är det snart dags. Johan gjorde för ett tag sen om sitt rum och nu är det min tur. Jag har lite smått försök göra om rummet genom att byta gardiner och annat smått. Men nu är det dags på riktigt.


Mamma har börjat få lite idéer. Jag tar emot de och ändrar de. Så blir det super bra, haha. Så nu har vi börjat fundera och grejat. Så får vi se om det blir nått och när det blir nått. Ska försöka få med mamma till IKEA imorgon så vi kan kolla runt lite där och sen åka till Marieberg för att shoppa nått för mig att ha på sig på 18 års festen nästa lördag.

Imorgon är det födelsedagen med stort F :D Men det blir inget speciellt imorgon faktiskt. Inte mer än presenter då då. Ska upp och träna småttingarna som vanligt faktiskt, för det känns som något bra. Varför ska jag sitta hemma och stirra på fyra väggar när jag kan göra någon nytta. Sen blir det paketöppning när jag kommer hem. Efter det drar jag iväg till Natalie och är med henne till eftermiddagen då mormor kommer och vi ska äta lite mat och öppna mer paket.

Blir nog en jättebra födelsedag kan jag tänka mig. Ska gå och lägga mig så snart som möjligt så det blir en födelsedag snart. Jag är som ett litet barn, haha. Längtar till min födelsedag och vill öppna mina paket, hahaha.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Carro

GRATTIS VÄNNEN <3

Hoppas du har en Underbar dag. :)

Puss <3

2009-01-17 @ 14:20:27
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0