Parkeringsträning


Har precis varit ute och övningskört lite. Tränade väldigt mycket på att backa in på en parkeringsplats. Det är riktigt svårt faktiskt. Det kunde man ju nästan ana, haha. Men det kändes inte så svårt med bilskolans bil. Men den är också hälften så stor som våran bil. Vi gav upp tillslut för mamma ansåg att det skulle gå bra med bilskolans Yaris, och jag blev bara besviken för att jag inte lyckades så bra som jag ville.

Mamma och jag har kommit överens om att jag ska köra varje dag till skolan nu också. Ska köra dit på motorvägen och sen parkera på elevparkeringen. Så åker mamma iväg med bilen till jobbet sen. Då får jag ju köra varje dag, och det tror jag kommer bli bra. Måste ringa till bilskolan imorgon också och ställa in min körlektion på onsdag. Har matteprov då så kan inte komma ifrån skolan, suck.

Ska snart ner och äta, sen är det dags att plugga matte. Skolan är igång igen, och det med dunder och brak.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0