Party fredag

Skoldagen idag blev skit bra. Även fast det blev lite problem. Men det löste sig. Jag är för bra på att argumentera, haha. Åka skridskor var verkligen skit kul, men jag är så trött just nu.

Ska iväg och döma en match om ungefär 50 minuter. Ska bli kul att komma igång igen. Men det är slutspelen nu, så killarna kommer säkert vara helt vilda. Ska kolla upp hur lagen ligger till i serien. Utifrån det kan jag se hur bråkigt det kommer bli. Förhoppningsvis inte allt för jobbigt.


Det blir direkt hem från matchen och fixa sig. Det blir klaras ikväll. Ska bli så jäkla kul :D Förfesten får vara hemma hos mig så jag får lite extra tid på mig att fixa med (a) Men ska ta det lugnt ikväll, ska ju döma imorgon också.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0