Seg och allmänt trött

Fick inte så mycket gjort idag faktiskt. Har bara pluggat lite grann och måste fortsätta med det imorgon. Blir nog även lite på torsdag och fredag. Men på fredag kommer också Anna hit, så det får bli lite snabbt innan hon kommer. Typiskt att man slutar sent på fredagar nu för tiden. Hatar mitt nya schema.

Imorgon har jag sovmorgon till 10:05 så jag kan ta bussen strax innan 9. Skönt med lite sovmorgon, känner att det behövs. Sov inte alls bra natten till måndag med tanke på min kisskatt och i natt vaknade jag kl 3 av att jag hade båda katterna i mitt rum och de kommer inte överens. Kanske inte behöver säga så mycket mer. Ska även till bilskolan och ha körlektion och boka på lite fler för det är sista gången imorgon som jag har inbokad. Sen blir det hem och plugga och så iväg och träna småttingarna. Får se om jag behöver plugga mer sen efter det eller om jag går iväg och tränar med tränarna sen. Det återstår som sagt att se.

Nu ska jag ta och gå och lägga mig och hoppas på att det varken blir kiss eller bråk på rummet inatt. Tänk om man kan vara så lyckligt lottad denna natt.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0