Sista dagen

Imorgon ar det dags att aka hem igen. Lite trist men enda ganska skont. Hem till sin egen seng! De her sengarna ar inte de skonaste om man seger sa. Och for att legga till ett till I-lands problem sa har jag fott sont skoskav av mina badtofflor har nere. Men idag ar det ligga i solen som geller, do behovs inga skor, och inte heller imorgon behover jag de. Do ar det gympaskor som geller. Det e ju kallt hemma i Sverige har jag hort..

Ska snart go iveg till afferen en trappa ner och kopa lite saker till lunchen och sen ar det raka vegen till solstolen. Idag ska det stekas!

Ha det bra! Hors kanske mer imorgon. Beror po hur trott jag ar. Oker herifron kl halv 6 po morgonen so jag ler vara rett trott ner jag kommer hem.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha, schteeeek :D

2009-01-02 @ 12:52:08
URL: http://annarocks.blogg.se/
Postat av: Sofia

okej, vad härligt :)

2009-01-04 @ 00:41:49
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0