Skräcken väcks till liv

Har pluggat klart nu för dagen. Vet inte om jag kanske ska på och pilla lite på det imorgon också. Men det återstår och se.

Imorgon är det dags för årets värsta besök. Jag ska till tandläkaren. Jag hatar det verkligen. Har en så otrolig tandläkarskräck. Den är värre än min nässprays fobi alltså, haha. Men jag har en liten anledning till det hela. Jag hade en tandhygenist när jag var liten som var rent av dum i huvudet. Har en som är jättebra nu, men ändå har jag nått emot det. Försöker intala mig själv att de inte gör nått konstigt alls, de ska ju i stort sätt bara titta imorgon. Ändå har jag en obehaglig känsla inom mig. Nej usch. Tur man inte går dit allt för ofta iaf.

Det är inte så många dagar kvar tills jag fyller 18 nu faktiskt. Närmare bestämt 13 dagar kvar. Jag är så nyfiken på vad jag ska få. Alla pratar så mycket om det så jag blir hur nyfiken som helst. Kommer slita upp paketen i Shirley fart, hahahaha. Anna och Carro förstår vad jag menar, hahaha.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0