Solning och övningskörning

Var iväg på förmiddagen och gjorde nått jag aldrig gjort förut. Jag solade solarium med mamma. Kände att jag ville fixa till brännan lite mer. Får vi se om det hjälpte någonting. Det känns så, men man vet ju aldrig.

Vi åkte och handlade direkt efter det. Ingen direkt höjdare kanske, men det behövs ju ibland. Vi lyckas ändå alltid få det lite roligare på nått konstigt vis. Tog sen bilen upp till stan och hämtade upp Fredrik som tränade och åkte sen hem och åt lite.


Sen var det dags att övningsköra lite. Har körlektion imorgon så det kändes som det behövdes tränas lite, hehe. Jag skulle träna på att backa och parkera, så det gjorde vi. Det kändes som det gick ganska bra faktiskt. Trodde jag aldrig skulle kunna parkera mellan två bilar, men jag lyckades! Så nu sitter jag här, stolt över min egen insats, och bara hoppas på att det går lika bra imorgon. Vi får ta och köpa en ny övningskörningsskylt imorgon bara, för den råkade ramla av under körningen. Jag kör ju så vilt ;)

Skola imorgon också. Inte direkt så man längtar. Hade gärna haft lov ett tag till. Tur det är en kort dag imorgon iaf.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Ja de gör hon!!! Hon är helt otrolig. <3

2009-01-06 @ 16:21:16
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0