Städning, check!

Nu har jag städat klart rummet. Så himla skönt att ha det avklarat. Det var ingen större ansträngning som behövdes heller, så jag förstår inte varför man inte göra det lite oftare. Får försöka komma ihåg det till nästa gång. 

Imorgon blir det först skola såklart, sen hem och fortsätta lite i städningstakterna. Tänkte jag ska ta och rensa lite bland alla mina kläder och bädda rent i sängen. Alltid lika skönt och somna i nybäddade lakan. 

Nu ska jag ta och duscha för att sen nanna kudden. Är hur trött som helst efter morgonenss fight med kisskatten. Kommer nog somna gott i natt. Måste komma in i att stänga av datorn tidigt på vardagarna igen också. Jag sover så mkt bättre då. Tänk vad lätt man glömmer av saker. 

Pusshej!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0