The bear is sleeping

Dagen började inte så lyckat. Gick upp och duschade kl halv 2. Jag vaknade, kollade lite för snabbt på klockan och trodde att klockan var halv 7, men det var den ju inte. Tog mig upp, duschade och upptäckte inte förrän efteråt att klockan bara var 2. Men jag hade för mig att klockan hade ringt. Men klockan hade varken blivit halv 7 eller ringt. Så det var bara att lägga sig och sova i några timmar till.

När klockan väl hade hunnit bli halv 7, då hade inte jag någon lust att gå upp. Kom inte upp förrän 50 minuter senare vilket gjorde att jag hade rejält bråttom. Jag struntade i att sminka mig hemma och tog med mig sminket till skolan istället. Är alltid 15-20 minuter för tidigt i skolan, så jag hinner gott och väl göra det där.

Resten av dagen har väl inte varit så speciell. På "Förskola, skola och fritidshem" hade vi ingen lärare men vi jobbade på ändå. Vi förberedde inför fredagen då vi får besök från Italien och Frankrike. Vi ska leka typiska svenska lekar med dem, så jag och Natalie har suttit och översatt allt ifrån björnen sover till viskleken. Tänk dig björnen sover på engelska, haha.


Idag hade på mig nya scarfen och armbandet som jag fick på festen i lördags. Armbandet får ni se en annan dag. Jättefina båda två. Älskar de! Tack Isabelle, Iris, Pernilla och Anna. Självklart alla andra också!

Dags att plugga vidare nu. Har prov i "Pedagogiskt ledarskap" på onsdag. Det känns som jag kan allt, men jag tvivlar på det faktiskt. Tror det är mer en känsla jag vill ha, än att jag har den. Orkar verkligen inte plugga nu. Men jag måste.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0