Tråktisdag i allra högsta grad

Försov mig lite grann i morse igen. Vaknade 07:15 och vi behöver åka hemifrån vid 07:30 på tisdagar eftersom jag börjar kl 8. Det blev hoppa över sminkningen idag också, men orkade inte göra så mkt åt det sen i skolan heller. Det fick bli lite mascara vid idrotten.

Känns som dagen har varit rätt onödig. Har dessutom haft jätteont i mina fötter. Fick nya skor av mamma igår och jag har fått skoskav. Så skorna får stå hemma imorgon tills mina kära fötter har fått läka.

Har pluggat lite mer till provet imorgon idag. Ska plugga lite till, sen får jag vara klar. Tror jag kan allt nu, på riktigt faktiskt. Men det känns för lätt. Men Annas prov brukar inte vara dunder svåra direkt så jag borde ju ha vant mig. Ska göra en inlämningsuppgift också i "Pedagogiskt ledarskap" som jag skulle ha lämnat in för länge sen egentligen. Dags att få tummen ur nu! Så det är vad jag ska göra de närmaste timmarna.

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: hihi, ja den är från Gina :) <3

2009-01-27 @ 17:23:06
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0