Träningar på gång

Provet idag gick jättebra. Vissa frågor visste jag inte riktigt hur jag skulle formulera mig, men jag fick ner det. Kanske inte bästa formuleringen, men jag skrev iaf. Skrev 5 A4 papper, både fram och baksida. Jag är stolt över mig själv, haha.

Hindersmässan började idag så jag, Natalie, Elma och Malin var uppe och kollade runt lite. Var på banken också och fixade lite saker med mamma. Så blev det lite vanlig shopping också. Det blev tre t-shirtar. Två från Gina Tricot och en från Cubus. Alltid skönt med lite omväxling i garderoben.

Ska ta och sätta på mig lite mer träningskläder nu. Ska iväg och träna småttingarna. Hem och äta direkt efter det för att sen träna själv. Ska bli så skönt. Har inte tränat på jättelänge nu, förutom fyspasset på idrotten igår, och det behövs verkligen.

Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0