Träningsvärken kommer smygande

Nu är jag äntligen klar med allt plugg inför imorgon. Så skönt, men det fortfarande saker och göra. Som om läxorna skulle ta slut, nej nej.

Börjar få känningar av träningvärk i bl.a. magen efter idrotten idag. Vi hade ett rätt jobbigt fyspass. Men det behövdes verkligen. Inser hur ont jag lär ha imorgon, haha. Men då vet man att det tar.

Imorgon blir det först skolan till kl 13 och sen vidare till banken. Ska fixa lite saker där. Har ju full kontroll över mina pengar nu. Mamma kommer ju inte åt och se ens hur mkt pengar jag har längre. Så det ska vi greja lite med. Sen blir det gå en sväng på stan med Natalie. Hindersmässan börjar ju imorgon också. Blir väl gå lite på den också.

Nu ska jag forsätta kolla på tv. Min favoritkanal tv4fakta. Älskar dokumentärer.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0