090115

Nu har jag inte uppdaterat på några dagar. Men skolan är ju igång igen och ni får räkna med att jag inte uppdaterar lika mycket som förut. Men jag försöker så gott jag kan. Har dessutom inte så mycket att bjuda på från mina vardagar.

Idag känns det som att jag inte har gjort någon nytta i skolan överhuvudtaget. Hade bara nya ämnen idag och därmed två nya lärare. En var väl sådär och en visste jag redan var bra. Så himla positivt och glad. Inte vara glad, pratglad. Precis som jag, haha. Det kan nog bli en hel del roliga lektioner där alltså, hahahaha. Har haft hur mkt håltimmar som helst också, så vi åkte upp på stan och åt och tittade lite på kläder till mig som jag kan ha på min fest nästa helg. Men, kräsen som jag är, vet jag inte om jag ens ska köpa nått nytt. Ska försöka få med mamma upp på stan nu i helgen så får vi se om det blir nått nytt till garderoben.

Det börjar snart bli dags att duscha och fundera på vad man ska ha på sig imorgon i skolan. Jag inser ju vad mina kära vänner har tänkt sig om imorgon. Jag lär väl mötas av lappar med fula bilder på mig där det står att jag fyller år de 17 januari. Får helt enkelt väga upp det med att vara snygg imorgon ;) Och har de inte satt upp lappar så är det ju aldrig fel att vara fin.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0