090120

Skolan slutade lite tidigare idag. En sjuk lärare som avslutade lektionen en timme för tidigt så vi lyckades skjuta upp den andra lektionen och tog oss från skolan i en timme tidigare. Redan skoltrött, helt sjukt.

Fick reda på mitt betyg i svenska A kursen idag också. Kan inte fatta det, jag fick MVG. I högstadiet fick jag knappt VG och nu sa min lärare att jag var klockren och att jag verkligen var värd MVG. Det är andra läraren i år som säger att jag är klockren, vad har hänt? Tror ni det kan finnas någon galnakosjukan fast för lärare? haha

Är jättetrött idag, igen, men ska ändå försöka få nått gjort. Det viktigaste först, plugga. Har en inlämning i hälsopedagogik på torsdag och ett prov i pedagogiskt ledarskap och redovisning i samhällskunskap. Samhällskunskapen kanske blir flyttad, förhoppningsvis, eftersom typ inga är i närheten av klara. Men vi får se. Jag är ju så klockren så jag hinner väl klart -.-

Ska försöka rensa i garderoben också, bland alla mina kläder. Jag använder ungefär hälften av alla kläderna, så varför låta de ligga där och samla katthår. För i min garderob finns det inte damm, jag har katthår. Smulan ligger och sover där numera. Måste göra nått åt det.

Nu ska jag kolla lite på Made på MTV. En kille som vill bli modell. Det här måste jag se. Jag ser framför mig hur snygg han skulle kunna bli.



Pusshej!

Kommentarer
Postat av: emmmmmmmmaT

gillar bilden xD haha :D snygg kropp (a) hahaha

2009-01-21 @ 17:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0