Äventyr i Marieberg

Idag har jag iaf fått lite gjort. Jag har övningskört massor. Det var tänkt att vi skulle gå på bio på dagen, men mamma och jag ville inte se Harry Potter som de andra och det fanns verkligen inga bra filmer så vi ska gå på "Sommaren med Göran" nästa helg istället.

Under tiden de andra var och tittade på bio så åkte jag och mamma ut till Marieberg, Ikea och affärerna däromkring. Jag körde hela tiden och det var riktigt bra träning måste jag säga. Mkt parkering och sånt. Vi köpte lite smått och gott, bl.a. lite grejer till vårt nyinköpta Wii spel. Så ni kan ju gissa er till vad vi har gjort nu ikväll. Ja, vi har spelat Wii. Jag som i vanliga fall inte är så mkt till tävlingsmänniska blir helt galen av spelet. Iaf i stridens hetta men sen vem som vinner gör mig inte speciellt mkt. Tur är väl det med tanke på tävlingsmänniskorna vi redan har i familjen. Stämningen är fortfarande bra i familjen vill jag bara säga, haha. Än så länge ;)

Nej det är dags för sängen nu tror jag. Är riktigt trött och imorgon är det körlektion vid 11:10 inne i stan. Känns faktiskt riktigt bra för en gångs skull. Skönt att vi har kört så mkt idag och även sen senaste lektionen. Men nu ska jag kolla buss tills imorgon bitti, sen blir det sängen.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0