Bort med övningskörningsskylten!

Nu var det ett tag sen jag skrev här, och det var ett tag sen jag var på bilskolan också. Närmare bestämt 4 månader sen. Riktigt så länge sen var det inte jag uppdaterade här. Men två flugor i en smäll idag, jag har varit och haft körlektion tidigare idag och nu sitter jag här och skriver. Bra va?

Körlektionen gick super bra. Jag är så nöjd. Har ju då inte kört på hur länge som helt. Körde lite med mamma igår för att komma igång igen och även det tyckte jag gick super bra. Jag är så taggad på att ta körkort nu så det är inte klokt. Nu ska jag ta mig igenom det här! Det kan väl inte vara så svårt, eller? Övningskörningsskylten ska bort i år! Så är det bara.



Vet ni vad, jag tänkte att jag skulle visa er lite fler Thailandsbilder senare idag. Jag ska bara lägga över de på datorn och kolla igenom så jag hittar de absolut finaste bilderna till er. Så titta in lite senare också så ska ni nog få se på bilder ;)

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0