En svensksommar dag

Idag är en sånn dag som är riktigt skönt och ha ibland, men inte allt för ofta. Inget planerat alls, kan bara ta det lugnt. Men som sagt, det blir lite tråkigt i längden. Har inget planerat nu förrän på måndag då jag har körlektion i drygt en timme. Sen var det slut på aktiviteter även den dagen. Så jag har en känsla av att jag kommer tröttna ganska så snart på de här "inget planerat"-dagarna.

Idag regnar det ju då, såklart. Svensksommar, visst är det underbart? Eller inte. Men sen när det blir strålande sol och sådär jättevarmt, då klagar vi över det också. Aldrig är vi nöjda. Men lite sol vore ju iaf glädjande.

Ikväll åker jag iaf hem till Filip och sover kvar där. Han får semester nu till helgen men då sticker han iväg till Skåne ett par dagar. Så ja, mitt schema blev ju tomt ändå. Men jag ska nog kunna hitta på något :)

Nej en dusch på det här skulle ju inte sitta fel. Ta hand lite om sig själv. Fast först ska jag nog ner och kolla på "The Tyra Banks show".

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0