Ett litet avtryck

Har inte gjort något vettigt alls idag. Inte ens övningskört som jag hade tänkt. Vi flyttade det tills imorgon istället. Blir till och träna lite stadstrafik och sen lite landsväg också eftersom det var det jag hade i läxa tills på måndag. Får vi se hur det går :)

Har gjort en grej som är lite vettig iaf. Jag har skrivit ut och ramat in nya bilder på Shirley, vilket jag tänkt göra ganska länge nu. Det blev fyra nya bilder. Hade inte fler ramar så det fick räcka. Ska ta med de till Gbg den 4 aug så Shirley kan få sätta ett litet avtryck på de. Är så glad att jag äntligen börjar bli ganska bra på att ta kort faktiskt. Är riktigt stolt över de här bilderna.


Nej det kanske börjar bli dags att tänka på refrängen och ta och gå och lägga sig. Är väldigt trött om jag känner efter.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0