Godmorgon alla pigga och glada

Jag vet, det är helt otroligt att jag skriver ett inlägg kl 09:15. Det var väldigt länge sen kan man ju lugnt säga. Men så är det när man ska iväg och tuta lite bil och bor på landet, haha. Måste ta en buss går 1 h och 10 min före min lektion börjar. Visst är det härligt? Förstår ni hur mkt jag längtar tills jag får det där förbannade körkortet eller?

Har varit vaken sen kl 08:00 till och från. Har nu duschat och fått på mig kläder och ska vidare ner mot kylskåpet och äta något hade jag tänkt. Sen blir det bussen och vidare till brum brum skolan och sen blir det hem igen med bussen.

Så får vi ju inte glömma bort vädret som idag är molnigt så in i bomben. Jeans på!

Nej frukost var det.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0