Home sweet home

Så var man hemma igen efter äventyret i Borås och Ulricehamn. Tänkte skriva ett inlägg lite senare om konserten, när jag fixat med lite bilder och så.

Kom hem igår vid 5 tiden. Från regniga Borås till soliga Örebro, det tycker vi om. Hemvägen gick mycket bättre än dit vägen. På vägen ner blev vi försenade redan innan vi hade startat från Örebro. Eftersom jag bara hade 10 minuter på mig att byta tåg i Herrljunga och vi var just 10 minuter försenade så blev jag lite stressad redan där. Men stressen ökade totalt när vi blev stående i Hallsberg i 1 ½ timma. Det var ett tåg innan oss som hade haft ner kontaktledningen så den hängde ner på spåret, så vi fick inte passera förrän personal hade varit ute och tittat om vi kunde använda spåret brevid. Allt slutade med att jag kom till Borås 2 timmar försenad.

Men åter till igår. Vi hade ju då som sagt super fint väder så vi bestämde oss för att grilla. Under dagen hade mamma också köpt ett Wii spel som vi spelade hela kvällen. Hur kul som helst! Filip kom senare på kvällen ifrån Stockholm och blev kvar här i natt. Så ringde klockan kl halv 8 i morse för Filip skulle in till stan och lämna en hyrbil och sen iväg och jobba. Men jag somnade om och sov till halv 11, haha.

Nu ska jag fixa lite bilder från i söndags.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0