Klipp klipp

Jag vaknade upp hemma hos Filip i morse. Hade det jättemysigt igår. Så skönt att vara hemma igen, även om jag gärna hade varit kvar i värmen i Thailand också. Regnet har ju börjat falla här hemma i Örebro. På ett sätt är det ganska skönt om det kunde bli lite kallare på nätterna så man får sova, men värmen håller i sig.

Var och klippte mig idag också. Håret var ganska slitet, men inte alls så slitet som det borde ha varit efter två utomlandsresor väldigt tätt inpå varandra. Men lite hår blev avklippt och nu känns det mkt fräschare igen. Hade tänkt ta en bild och visa er, men jag vet inte vart mitt minneskort till kameran har tagit vägen, så ni får en bild senare.

Har fått en väldigt jobbig huvudvärk, så jag tror jag ska lägga mig och bara dega i soffan nu ett tag innan jag går och lägger mig. Tror det är vädret som spelar mitt huvud ett spratt. Brukar få ont i huvudet av väderväxlingar, vilket det skulle bli nu. Svensk sommar, visst är det härligt?


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du har en bra helg :)

2009-07-03 @ 23:35:28
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0