Människan är inte den smartaste varelsen

Har sovit på tok för mycket i natt. Jag fick migrän igår kväll och gick därför och la mig strax efter nio och vaknade klockan halv 11 i morse. Så många timmars sömn blev det, men jag mår bra idag.

Mamma och Fredrik jobbade halvdag idag och kom därför hem till lunchen. Under lunchen kom vi in på ämnet att gå i ide. Hur smart är inte det egentligen? Man får äta hur mycket man vill och vad man vill hela våren och sommaren och så går man och lägger sig och sover under den mörka och tråkiga tiden på året. Så vaknar man upp till solsken, 10-15 kg lättare inför the beach time. Kan det bli mycket bättre?! Jag skulle helt klart gå i ide om det inte fanns en liten hake med det hela, man måste ju fortfarande få in pengar till hyra och sånt. Äter gör man ju inte när man ligger i ide, men man behöver ju värme och tak över huvudet iaf. Det måste ju betalas på något sätt. Så ja, där sprack den idén, haha. Fast ifs så är det ju inte jag som betalar vår hyra eller något sånt så jag skulle ju kunna gå i ide. Fast då går det nog inte så bra i skolan, så man kanske får ta sig dit iaf och struna i idet, typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0