Ny dag, nya möjligheter

Klockan tickar på som vanligt och jag har bara hunnit gå upp, duschat och satt på mig kläder idag. Ifs tog det sin lilla tid och välja kläder, men nu är jag klar och super nöjd med mitt val faktiskt. The girls kommer ju hit senare och det klart man vill vara lite fin iaf.

Kom på nu att ni inte fått se vad jag fick av min underbara pojkvän förra veckan. Ett super fint armband. Har haft på mig det varje dag sen jag fick det! <3


Jag förblir på mitt rum i någon timme till eftersom vår städtjej är här och jag vill inte störa. Har redan stört tillräckligt med att gå upp och duscha tror jag. Så jag kan ju faktiskt passa på och fixa till lite på mitt rum när jag ändå är här. Tänk vilka bra idéer som kommer från mig såhär dags. Kanske borde tänka den här tiden oftare, haha.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0