Rea, det tycker vi om

Det blev stan med Emma idag då. Jag hade inte tänkt köpa någonting, men det blev ju inte riktigt så. Kan inte påstå att jag brukar köpa mkt grejer, så det fick gå för den här gången. Det var ju rea så jag slog till på stort. Ett par shorts och två linnen. Allt som allt gick inköpen på 200 kr. Inte dåligt alls om jag får säga det själv.


Shorts från Cubus
Linnen från Åhléns
 

Nu är det ju så vackert väder ute så jag ska ut och hitta på något. Man får ju passa på när solen vill visa sig. Man vet ju aldrig när det slår om och blir regn igen.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Emma

Omöjligt att gå på stan med mig utan attt man handlar saker haha ;)

2009-07-23 @ 14:49:39
URL: http://emmmmmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0