Thailand

Jag tänkte bjuda på lite bilder från Thailand. Jag har inte alla bilder på den här datorn än, men några har jag. Så ni får nöja er med de för stunden :)


En av de två poolerna på området.


Här har vi stranden. Bilden är tagen från vår altan, så som ni kanske förstår är det inte så långt att gå ;)


Här är hunden som bor på området. Kärt barn har många namn. Av oss kallas han Arne :)


De här blommorna fanns överallt där nere. Och som vanligt blev jag lite kreativ och det här blev resultatet.

Då har ni fått några bilder att vila ögat på en stund iaf. Jag vet några fler bilder jag bara måste visa er, men de har jag som sagt inte på den här datorn än. Ska fixa det någon dag.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0