Det är så typiskt

Så idag kom solen. Jag har varenda gång jag ska sova över hos Filip haft med mig mängder av saker. Ni vet sånna där saker som man tänker ifall att. T.ex. ifall att det blir varmt, eller ifall att det blir regn eller ifall att.. Ja ni fattar. Igår tog jag inte med mig några sånna där ifall att grejer eftersom jag aldrig hittills haft någon användning av det. Men såklart skulle jag haft det idag eftersom jag bara hade med mig jeans och solen strålande utanför fönstret. Ett par short hade ju inte varit fel. Varför blir det alltid så?

Men bara för att solen varit framme idag kan jag inte påstå att det varit behagligt att vara ute. Det har blåst halv storm. Så vad har jag gjort idag då? Ingenting i stort sätt. Jag och mamma kollade lite på film och nu på kvällen så satte vi på en till film. Men jag är så otroligt trött så den filmen var lite för mkt för mig. Jag hängde inte med alls och nu sitter jag här igen.

Imorgon ska jag väl försöka få med mig mamma ut och övningsköra lite. Jag vill verkligen bli av med allt vad övningskörning innebär. Jag vill sitta här med mitt körkort i handen. När tror vi det kommer hända? Snart hoppas jag för jag är trött på det här nu. Börjar bli otålig.

Ja, så mkt mer än inte planerat. Ska nog ta och nanna kudden ganska så snart för jag håller på och ramla ihop av trötthet. Var länge sen jag var såhär trött. Och vad har jag gjort idag egentligen, igenting. Känns som en rätt onödig dag faktiskt..

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0