Vad står i kalendern idag?

Hela kvällen igår, fram tills migränen bröt ut, och hela dagen idag har jag planerat och planerat. Det blir mycket skoj som händer nu här närmast och det är inte klokt vad mycket grejer som måste planeras för att allt ska gå ihop. Men nu äntligen tror jag att allt är klart och så här ser det ut:

Tors 9 juli: Malin, Linnéa, Emma och Natalie kommer hit
Fre 10 juli: -
Lör 11 juli: 4 månader med Filip <3
Sön 12 juli: Åker till Borås och är med Sanna och träffar Shirley
Mån 13 juli: Åker hem från Borås, träffa Filip
Tis 14 juli: Anna kommer hit
Ons 15 juli: Anna är här
Tors 16 juli: Anna är här
Fre 17 juli: Anna är här
Lör 18 juli: Anna och jag åker till Stockholm och ser Sommarkrysset och träffar Shirley
Sön 19 juli: Kommer hem kl 1 på morgonen

Ja det har ju  varit en del pussel för att få ihop allt men som sagt, nu är allt näst intill klart. Vet ni vad jag dessutom har gjort? Jag har bokat biljetter till Shirley, Sonja och Sannas julkonsert här i Örebro den 3 dec :D Så nu har jag fyra tillfällen inbokade då jag ska se Shirley. Härligt, trodde inte det skulle bli så mycket det här året med tanke på hennes mammaledighet, men nu så börjar det likna något igen.

Nej nu ska jag ta och sova så jag orkar med allt imorgon. Ska bli riktigt kul faktiskt. Nu när jag lyckats få allt planerat efter mycket om och men.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0