Bebis besök

Igår var jag, Malin, Linnéa, Josefin och Emma hemma hos Natalie. Vi har ju inte riktigt haft tid tills nu att komma och hälsa på efter det nya tillskottet i familjen, Elina. Den lilla har hunnit bli 5 veckor nu, så liten. Hon fick en liten nalle av oss som visade sig vara nästan lika stor som hon själv, haha.


Vi fick ju se lite sol också igår så dagen kunde ju inte ha blivit bättre. Vi gick ner till hästarna och skulle, som Natalie sa, vattna de. På riktig svenska betyder det att vi skulle fylla på vatten till de. Men vi tog oss också en ridtur. Jag red för första gången. Kanske inte på världens största häst, men tro mig, för mig var den där gigantisk!

 

Vi hann också med att vara lite barnvakt. Går man barn och fritid så gör man, haha. Vi hade verkligen jätteroligt och jag bara älskar att vara med er. Man blir så otroligt glad. Med tanke på att en bild säger mer än tusen ord så får ni se dagen i bildform istället :)


 

Vi måste ses mer på lovet tjejer!
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ååh, vi hade så mysigt :D jag blir också glad när jag är med er, vi har alltid så himla roligt tillsammans. vi måste ses när du kommer hem Anna, saknar dig redan :( ha det så bra i Tahiland pusssss på världens bästa Anna <3

2009-06-11 @ 17:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0