Hemma igen!

Ungefär klockan 9 i morse intog jag svensk mark. Jag började resan igår vid kl 14 svensk tid (19 thailänsk tid) och var ju då som sagt framme i Sverige kl 9 i morse. Det är en rätt lång resa, men det gick väldigt fort den här gången. Jag sov nästan hela vägen från Thailand till Amsterdam. Vaknade i stort sätt bara för att äta. Sen fick vi oss en springtur på Amsterdams flygplats för att hinna med nästa flyg, som jag också somnade på och vaknade till ännu en frukost, haha.

Var hemma i Örebro vid 13 tiden och har sen dess inte gjort så otroligt mycket. Jag har ätit riktigt svensk mat, köttbullar och mackaroner, duschat och börjat tvätta lite. Så nu sitter jag här och ska uppdatera mig i vad som hänt när jag varit borta. Tror jag börjar få koll på läget igen, haha. Mikael Jackssons död har väl ingen i hela världens missat, inte ens thailändarna. Vi var i Bangkok från i lördags och hade då både CNN och BBC på hotellrummet. Ungefär de kanalerna som vi förstod något av. Där pratade de ju inte om något annat än honom. Så där är jag mer än fullt uppdaterad.

Men det finns ju annat här i världen som man kanske vill ha lite koll på. Sånt ska jag kolla nu. Ni får vänta med bilder och annat från semestern tills senare.

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Yees, det blev så att jag och Micke tar en dagstripp till Göteborg för att se dem. :D Jag kunde inte låta bli, jag vill se de tillsammans, sommarshow liksom. Plus att jag vill se sonja, hon har ju knappt nåt i sommar. :/.



Men va kul, då ses vi ju säkert där. :D <3

2009-07-02 @ 00:15:53
URL: http://cardil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0