Livet i resväskan

Så var det återigen dags att packa väskan och åka vidare. Lite längre bort denna gång, nämligen Thailand. Blir borta till den 30 juni och jag vet inte om ni kan räkna med så mkt uppdatering i bloggen när jag är borta. Vi kommer ha med en dator, men den ska vi i stort sätt bara använda för att förutse vädret. Men förvänta er ingenting så blir det en glad överraskning om ni kommer in och ser att jag har uppdaterat ;)


Ikväll blir det bio med Filip. Vi har faktiskt varit tsm i 3 månader idag. Så drar jag imorgon, haha. Det är ju bra tajming också. Men så kan det vara ibland.

Nu är det verkligen dags att packa så jag hinner med allt!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul att fara till Thailand. Hoppas du får det jätte härligt i Thailand!=) //Maria

2009-06-11 @ 18:36:14
Postat av: Anna

HA DET BÄST I THAILAND! <3<3<3 vi hörs när du är hemma igen!!! :) älskar dig <3

2009-06-11 @ 20:58:56
URL: http://annarocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0