Sista skoldagen

Idag var sista skoldagen innan sommarlovet. Hade bara ett prov i kommunikation, som gick helt okej. En del saker hade jag inte alls pluggat på, men jag hoppas det gick bättre än det kändes iaf. Jag skrev ju iaf på alla 8 frågor, sen var det mer eller mindre fantasi på alla, haha.

Natalie, jag och Josefin hade lite skolturné idag. Först var vi ju såklart på vår skola och gjorde provet, sen åkte vi vidare till Virginska för att jag skulle lämna in lite papper och sånt efter Spanien resan. Äntligen är alla de papprena klara! Så skönt, då får jag tillbaka mina pengar imorgon som jag lämnade inte för att jag skulle lämna in alla papper i tid. Sen efter Virginska blev det promenad till Rudbeck för att lämna Natalies arabiskaböcker i receptionen. Men ja, det uppstod ju då lite problem. Rudbeck har ingen reception, haha. Vi frågade några elever och de förklarade så snällt vägen, men när vi kom dit berättade lärarna att de inte haft en reception på ett år nu. Snacka om att ha koll, haha. Tycker det är mest otroligt av Natalies lärare att inte veta om det, haha.

Nu på eftermiddagen har jag pluggat, som vanligt. Men snart är det slut på det. Jag orkar inte mer nu, även om det inte känns som att jag kanske riktigt gjort klart uppgifterna. Det får bli såhär för jag orkar inte bry mig längre. Behöver sommarlov nu!

Nu ska jag luta mig tillbaka och kolla på sjukhuset i 30 minuter. Sen kanske jag får ett nytt ryck och kollar igenom uppgifterna igen och ser om jag kommit på nått mer jag kan skriva med innan jag skriver ut de och ger upp skolan helt för sommarlov!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0