Grisar det är vi allihoppa!

Jag har inte uppdaterat på ett tag nu. Försökte göra det häromdagen men som blogg.se är ganska så kända för vid det här laget så blev det krångel så jag gav upp.

Sov hos min älskling i natt. Vi tittade på Shrek igår kväll som gick på tv4. Den är ju så otroligt bra alltså. Engelskt tal är ju roligast. Första gången jag såg med engelskt tal faktiskt, det blev lite annorlunda. Men det är nog bland de filmer som jag faktiskt kommer ihåg slutet på, haha. 

Idag var det ju då dags för krampen. Man tar det ju som en självklarhet att denna dag ska bjuda på strålande sol på klarblå himmel, men inte idag. Vi hade spöregn från början till slut. När det nästan var slut tröttnade jag på vädret, frös som en jag vet inte vad, så vi gick till McD för att äta och framför allt värma oss. Vi fick senare det glädjande beskedet att vi vann :D Nästa år beställer jag då strålande sol, klarblå himmel och ännu en seger. Sista året, iiiih!

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Har prov imorgon kl 12 som jag suttit och pluggat på nu ikväll. Har väl gått sådär, men jag får hoppas att någon hjärncell har snappat upp någon kunskap och är villig att dela med sig av denna imorgon under provet. Blir hem och plugga det sista sen på eftermiddagen för att sen ha skolavslutning på torsdag :D SOMMARLOV! Så passa er där ute ;)

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0