090102

Oj vad tiden går fort när man har roligt. Jag tycker bara tiden försvinner. Det är både positivt och negativt faktiskt, haha. Hinner inte riktigt med allt jag tycket jag borde hinna med. T.ex. allt plugg som ligger och samlar damm. Men snart tycker jag att plugget måste ta slut. Men de slutar aldrig förvåna en i skolan, haha. Verkligen inte.

Har märkt att jag har fått lite nya läsare. Verkligen jättekul, välkomna hit :) Hoppas ni underhålls av mitt skrivande och stannar kvar.

Nu ska jag faktiskt ta och prata lite mer med F, sen ska jag sova. Är så himla trött. Kan inte direkt skylla på att skoldagen gjort mig trött. Har inte gjort mycket där idag eftersom jag bara hade två lektioner. Dock var det den första och sista lektionen på dagen så jag slutade ändå kl 4.

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0