090303

Har varit hemma en stund nu. Somnade bums i soffan när jag kom hem. Så trött jag var. Är väl fortfarande trött, men inte lika iaf. Planerna för ikväll är att bli klar med svenskan. Hur nu det ska gå till, haha. Men jag ska verkligen försöka. Det är inte mycket kvar nu så nu jäklar.

Imorgon är det Universitetsdagen vilket innebär att jag ska spendera min dag på universitetet. Eller rättare sagt, det är vad vi ska göra, men inte vad alla kommer göra. Jag ska iaf åka dit och kolla runt lite, äta lite godis och sno pennor, för att kunna säga att jag faktiskt varit där. Jag känner att jag inte har någon nytta av att vara där eftersom jag inte har en aning om vad jag ska läsa vidare till och dessutom redan har bestämt mig för att jag inte ska läsa vidare direkt efter gymnasiet. Men får väl åka dit en stund iaf.

På kvällen blir det träna grabbarna och sen träna själv. Ska bli skönt. Var för länge sen jag tränade nu, och det behövs. Särskilt med tanke på att jag ska döma 3 matcher i helgen.

Nu, dags att plugga om den där svenska uppsatsen skulle bli klar!

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: Maria

Såg att du skrivit på Sannas blogg. Den exklusiva konserten den 18:e april är på eftermiddagen så det finns möjlighet att åka hem efter konserten om du ej bor i Sthlm. Ville bara säga det. Ha en bra dag. Mvh Maria

2009-03-04 @ 10:25:19
Postat av: Anna

Maria, jättesnällt av dig att säga det men jag hinner iaf inte. Måste ju packa och sånt. Men tack för att du sa det ändå :) Kram

2009-03-04 @ 22:16:49
URL: http://annapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0