090304

Hade schemabrytande dag idag då som sagt. Skulle till universitetet och kolla runt där. Vi åkte dit, men ja. Det blev inte så mycket mer än så. Vi åkte dit och vände i stort sätt. Så onödigt egentligen, men ingenting intresserade oss.

Åt lunch med D, E, F och N. Haha, halva gillar alfabetsordningen. Vi hade riktigt trevligt faktiskt. Kan inte direkt klaga.

Resten av dagen har gått åt till att träna småttingarna och plugga. Jag är äntligen klar med min svenska uppsats. Jag är så himla stolt över mig själv. Vad jag får för betyg på den är ju en annan historia. Men förhoppningsvis ett bra betyg. Som jag har kämpat med den. Nu ska jag bara komma på en redovisning till den också. Men förstår inte riktigt hur man ska göra den så måste höra efter imorgon.

Nu väntar faktiskt sängen. Är riktigt trött så det ska bli skönt och sova.

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0